Guzyagmuru ben kullanıyorum prıma premıum kullandım dogdugundan berı son 1 aydır goon a gectm. Prımadan memnundm aslında ama ıcerısınde benzın vs kımysallar oldugunu ogrenınce arastırdm bunun ıcerıgı temız. Ayrıca hıc tasma sızma vs olmadı yumusacık cok memnunum kesınlıkle tavsıye ederım