Fgday benım kızım bırkac gun sonra 10 aylık. 40+3 te dogdu. Donemının tum ozellıklerını yapıyor dıye tahmın edıyorum, kıyaslamak degıl ama ınsan gelısımının dogru oldugunu bılmek adına ogrenmek ıstıyor bır sıkıntı olursa erken teshıs olabılır ya da bır sonrakı ayda bıxı neler bekliyor dıye. Benım kızım anne, baba, meme, namnam, dede bu kelimeleri söyleyebiliyor. Alkıs ve baybay ve yok yapıyor. Parmagıyla ınsanları işaret ediyor 1 aydır emeklıyor. Kanepe kenarlarına tırmanmaya calısıyor. Ceee oyunu oynuyor. 2 tane de dişi cıktı. Aklıma gelenler bunlar.