Tinimini Geçen gün doktorum uygulamalı olarak gösterdi. Bir burnundan sıktı diğerinden çıktı çok güzel temizlendi burnu. Ama ben bugün beceremedim 🤷🏻♀️ Sıktım ama diğer burnundan gelmedi. Ekstra olarak dikkat etmem gereken bir şey var mı?
kerem_imm Tinimini yan şekilde yatırıp üstte kalan burun deliğine hızlıca sıkman gerekiyor canım. Doktor bana yarısını bir burun deliğine kalan yarısını diğerine sık demişti.
Tinimini Berilbebegim Çevremdekiler dik durması lazım yoksa kulağına da kaçar dediler bilemedim ki🤦🏻♀️
jap Cihangr damlada aynı şekilde başını yan çevirip üstteki burun deliğine damlatın. Bir iki damla yetmiyo ama ben yarısını boşaltıyodum. İkisine de damlattıktan sonra yüz üstü çevirip akmasını bekleyin
Tinimini deletedmom719 Hafif yan tuttu başını kaldırdı biraz serum fizyolojiğin nerdeyse tamamını sıktı diğer burnundan geldi bütün herşey zaten. Ağlamadı bile rahatladı ama ben beceremedim🙈
deletedmom719 Tinimini şırınganın sonuna kadar mı çekti fizyolojiği 🤔 ben damla damla damlatıyorum çünkü. ÇOğu kişiden zararlı olduğunu duymuştum. Ama çoğu doktor da öneriyor anlamadım 🤷♀️