bebeğim 4 ay 10 günlük kilo alımı biraz yetersiz malesef mama da içmiyor her mamayı denedim ama almadı doktorumuz da ek gıdaya başlamamı önerdi yoğurtla başlayalım ilk hafta sonra sebze çorbası falan dedi kızlar sebze çorbasını nasıl yapacağım bide kalanı dolaba koyup ertesi gün versem olur mu hiç bişey bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var 🩷