Kızlar merhaba bebeğim 8 ay 22 günlük bir haftadır ağzı yara dolu ilk önce alt dudağı böyle kırmızı kırmızı yara gibiydi yara gibiydi bazen bardakla su veriyorduk ben de dedim ki bardakla su içerken dişlerini tak tak vuruyordu bardağa acaba dişlerimi kesti dedim daha sonra üst dudagıda öyle olduğunu fark ettik ama ağzını zar zor açıp bakabiliyorduk açmıyordu neyse bi iki gün geçti ağlarken bi baktık üst dişleri yok şuan ama diş eti yerlerinde aft çıkmış ama yanak içi damağında diş eti yerinde beyaz beyaz bi sürü var zaten uzun zamandır yeme içme problemimiz var adam akıllı emmiyo yemek de yemiyo mama yapıyorum onuda yemiyor kavga dövüş yiyo yani ama böyle ağzı yara diye bi huzursuzluğu yok bizim olsa kıvranırız yani dün sağlık ocağına gittim doktor ağzına baktı enfeksiyon olabilir el ayak hastalığı olabilir dedi antibiyotik le parolun şurubunu verdi ama emin olamadım kendi doktorumm yoktu başka doktor baktı ağzına bakar bakmaz enfeksiyon olduğunu nası anladı test falan bişi istemedi böyle olan varmı acile götürmeyi düşünüyorum ama korkmaya başladım iyice geçmedi bi türlü