Minigim38 Kızlar yumoş kullanıyordum ama malum zam geldi 77 tl olmus 😬😬 abc, vernel dışında onları kullandım kokusu pek olmadı ıslanmış çamaşır gibi koku bıraktı. Onların dışında başka ne önerirsiniz 🤩🤩
UmutsuzPolyanna Minigim38 Bingo beyaz ve mavi olanı kullanıyordum geçen ondan bulamayınca abc nin fuşya rengi olanını aldım bana iyi gibi geldi kokusu
Neslihan1903 Minigim38 beyaz sirke 😂 çok zararlı yumuşatıcılar mikroplar ölsün kafi bu yüzden ben yumuşatıcı yerine beyaz sirke kullanıyorum hem yumuşak hem mikropsuz.
Minigim38 Tabaktakalansonkofte Zeynep11 Missmiyuki Themom_ Perosu çoğu kişi denemiş bende şans vereyim hangi rengini en çok sevdiniz onu alayım 😍
Ayfa1608 Minigim38 bingonun kırmızısını aldım ama sanki pek koku bırakmıyordu. Geçen ABC nin fuşya olanını aldım mis gibi kokuyor heryer 🙂
Missmiyuki Minigim38 perosun sarısı mavisi pembesi beyazı hepsi çok güzel ve inanılmaz kalıcı başka yumuşatıcı kullanmıyorum 🫰🏻
Tabaktakalansonkofte Minigim38 sarı rengini ve beyaz olanını çok beğendim canım ama her zaman favorim sarı olanı