Arkadaşlar benim 4 yaşında bir oğlum var ve onda genetik hastalıklar çıktı ben ve eşimin de taşıyıcı olduğumuz çocuk yapmayı zaten düşünmüyorduk şimdi hiç düşünmüyoruz bir tahlil vardı hem oğlumda ki hastalıkların teşhisi kurulacakti hemde istersek tüp bebek yapmayı düşünürsek diye tahlillerimizi verdik ama adet olmadım hayla enson Haziran 18 de oldum 1 ayı geçti temmuz ayının olmadım hayla psikolojik ilaç kullanıyorum acaba o mu gecikme yaptı 1 defa böyle oldu ama 1 hafta gecikmisti doktora gitmeye korkuyorum ya hamilesem ben ne yaparım düşünmek bile istemiyorum ilacımın ismi zetat 30 kullanan varmı sizce de bu sebep olabilir mi