Kızlar merhaba
Benim kızım 4,5 aylık oldu tek taraflı dönüyor şimdilik yıkatken çok zorlanıyoruz artık yatmak istemiyor filede dönmeye çalışıyor ağlıyor normalde suyu çok sever kucağıma alıp yıkadığımda sesi hiç çıkmadı sizce artık kucağımda mı devam etmeliyim vakumlu oturaklılardqn alayım diyorum oturmayı iyice öğrendiğinde öyle yıkarım diye düşündüm sizce nasıl bir yol izlemeliyim?