Alina_aaa Merhabalar Emzirme döneminde yaptırılmasında sakınca yok dendi, Dilan Polat çalışanları. Abdest geçiyor mu bilgisi olan araştıran var mı
endoplazmikretikulumiste Alina_aaa bu işlemi uygulayanlar elbette geçiriyor der bende bilmiyorum geçirip geçirmediğini ama işin içinde kimyasal varsa ki var geçirmez kına gibi birşey deil bu yoksa hint kınası yapıp yapıp yollarlardı