Meltemidil ben de burnu tıkanıkken kullandım ama eczacı sadece serum kullanmamızı söyledi daha çok küçük olduğu için burun içindeki Florayı zedelersinİZ dedi Aspiratör 6 aydan sonra dedi ben de Aspiratör kullanmadım. Serum zaten rahatlatıyo düzenli bi kaç gün kullanınca ☺