kahvepres Kızlar aşı yeri hafif morarma var ve dokununca deri altında ele düğüm olarak geliyor o şişkinlik acaba aşı tutmuşmu
parlaegegunes kahvepres benim oğlumum sivilce gibi oldu sonra patladı bidaha şişti bidaha patladı içinden beyazlıklar geldi yani normal demişlerdi şuan 17 aylık aşı yeri çukur kaldı yani yeri belli
Adendilek Daha 1 saat önce ebeye fotoğraf attım bebegım 4 aylık sısmıs ve morarmış heralde mıkrop kaptı dedım ama ebe bu ıyı bırseu aşı tutmuş eğer ıntıhap olursa bile normal belirtı yazmış
kahvepres Adendilek ck saol cnm bizm 5 aylik bu ay byle oldu normlde aşı yerinde hic bi bulgu yoktu tutmamştr dedim byle bi ay snra oldu ins tutmuştr dedm
becun Benim bebegim 3 aylik olacak aşı tutmadimi acaba diye dusunuyordum. O zaman daha zaman var sanirim aşı yeri kabuk bağlamadı.
kahvepres becun aynen bzmde hic bi bulgu yoktu sonra bu kolundkni gördm ins dedm aşı yeridir tutmş bklm gdnce sorcm