Kizlar merhaba. Kızım 3 yaşında. Aman aman cok sık hastalanan bi cocuk degil. Ama atesli gece olup hastaneye gittigimiz de oldu illaki.
Benim asil sorum su. Krese,anaokuluna basladiginda hastalik durumu ilk1 yil cok oluyor diyor arkadaslarim. Mesela sunu diyen var mi ben cocuguma su sekilde takviye verdim yada beslenmesi hep su sekildeydi ve cok az hastalikla kres surecini atlattk.
Benm kizim yogurt asla yemiyor,ayran icmiyor. Kofte,pilav,makarna, muz,nohut,elma,bazen pankek. Surekli bunlar etrafinda donuyoruz. Bu beni cok endişelendiriyor. Bide biz pek sosyal değiliz. Hamiyle izole büyüdü gibi. Parklardayiz hep gerci ama sosyaliz denmez.
Teşekkürler.