Teyzeler 5 aylık olduk biz 🥳 mama ve meme ile besleniyoruz. Mama alan çocuklarla ek gıda 5. Aydan da başlanır diyor çoğu insan, yarın doktorumuza da soracağım ama tecrübeli annelerden de fikir almak istiyorum. Ne zaman yavaş yavaş oturtmaya başladınız, ilk neler verdiniz, ne zaman vermeye başladınız? 3 gün kuralı yaptınız mı ☺️