Merhaba anneler benim size bir sorum olacak benim bebegim bugun tam 10 aylik oldu 2 3 aydir gecmeyen kabizlik sorunumuz var vermedigjm şey kalmadı kabızlık surubu duphalac icirdigimde yapıyor ilaci bırakınca yine kabiz gunde 2 kez mama iciyor genelde ek gida 1 veya 2 öğün aliyor ne yapmam lazım lutfen yardimci olun doktor alerji bölümüne git bi baksinlar dedi ama randevu bulamıyorum ozele gidecek durumumuz da yok ne yazikki 😔