Tugce6117 Dün doktorum verdi herhangi bir yan etkisi varmı sizde, sanki verdikten sonra karnı ağrıyor gibi ağlıyor 4 aylık bebeğim , tedirginim ve temelli ağrılı mı geçecek , bu süreç , alışana kadar mı yardım eder misiniz 🙏
Mervegoksen_ Tugce6117 bize de dun verildi kullandım bi sıkıntı olmadı ama bu sabah ateşi vardı hala var biraz düşüyor biraz yükseliyor aynı durum oldu mu ? Aşıdan dolayı
Ece__ Tugce6117 biz 3 ay kadar bestiron kullandık ama hiçbir yan etkisi olmadı, doktora danışın, değiştirir