Burnu tıkalı sabahtan beri serum fizyolojik uygulaması yapıyorum ama açılma yok.. balgamlı öksürük de var.. yarın için randevu aldım ama bu gece rahat yaraması için nasıl açıcam burnunu? Soğana karanfil batırıldı başının ucunda söylediklerimin haricinde neler yapabilirim lütfen bilginiz varsa yazar mısınız🙏🏻