Kızlar merhaba ben hemşireyim eşim askeri personel , kızım var 20 aylık eşimin mesleğinden ötürü sürekli gurbetteyiz , ikimizde nöbetli çakışıyoruz bu durum beni öyle yıprattı ki bebeğime yetememek eşime eve yetememek en önemlisi kendime yetememek beni öyle yordu ki artık kendimi mutlu hissetmiyorum bu meslekte , kendimi gerekirse 0 dan okuyarak başka meslek grubuna atmak istiyorum aslen hataylıyım ikimizde hataylıyız şimdi bana önerilerinizi bekliyorum lütfen mesleğin var şükret vs gibi yorumlarda bulunmayın olur mu teşekkür ederim şimdiden 🙏