Doktor su değerleri düşük içmesi lazım diyor ama ilk zamanlar içiyordu şimdi suyu icirince su ile oyun oynuyor resmen tükürüo yada o tarz şeyler yapıyor nasıl şu icircem kaç tane biberon denedim alıştırma bardağı vs yok bardak ile bir tık içiyor ama yani çok çok az