Papiii o zaman kayınvalidenize verin, müsaitse o emzirsin. benim çocuğumken sırf kayınvalidem istemiyor diye çocuğumun aç kalmasını göze alıcam öyle mi? siz sütünüz var geliyor diye düşünüyorsunuz ama belki yaramıyor yağlı değil? benim kızım anca 1 ay emmiştir, geri kalanında hep mama. gerçekten gülünç kayınvalidenizin şu tavrı ve sizin de sırf o yüzden mama vermekten korkmanız. bizimkiler çocuk değil zaten, zehir içirdik.