Arkadaşlar bebeğim 22 günlük ve doktor alması gereken kilonun sınırında mama başlayabiliriz dedi. Bu süreç içerisinde bebeğim de mememi güzel edemediği ve hep uyuduğu için sağmak zorunda kalıyordum. Mecburen kilo alsın diye mamaya başladım ve mama+anne sütü şeklinde ilerliyorum ama ayarı nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bebeklerini bu şekilde besleyen anneler bana tecrübelerini iletirlerse sevinirim 🙏🌸