Cigdematasoy1995 2 gündür geçmedi idrar yaparken yanma oluyor, ama doğumdan sonra da böyle bi acı hissetmiştim onun gibi yanıyor sanki vajina da bebek çıkarken zorlanır da acır ya öyle acıyo. Ne yapabilirim evde ?
Ucansupurge Cigdematasoy1995 Saglik ocagına gidip muayene ol bence. İdrar yolu enfeksiyonunu tarif ediyorsun ilaçsız geçmez
Aezgi Cigdematasoy1995 ayy bu resmen ben dünden beri böyleyim idrar yaparken yanma yok ama sanki içimi bıçakla oyuyolar maffoldum
Cigdematasoy1995 Ucansupurge ya bizim sağlık ocağı doktoru bakmıyor, ilaç da kullanamıyorum yutamıyorum ve emziriyorum 🤦♀️ evde geçirmek için bi yol varsa diye sormuştum
Ucansupurge Cigdematasoy1995 Hap degil bir toz veriyor onu aksam yatmadan 1 bardak suya dokup içiyorsun sabaha kadar wcye gitmiyorsun bu kadar 😁
Miranalimom Cigdematasoy1995 var canim öncelikle kuveti doldur seni yakmayacak sicaklikta bi su .sonraicine 1 avuc tuz at iyice erisin icinde ve icinde otur yarim saat 1 saat kadar cok rahatlarsin ama sonrasinda gene doktora gitmeni öneririm
bakkalemzigi İdrar yolu enfeksiyonu olabilir emzirdeniz bile doktor fitil veriyor kullanabiliyorsunuz bir de oceanın bitkisel hapı var o da kullanılıyor
Cigdematasoy1995 bakkalemzigi doktor vajinal fitil vermişti hamileyken evde var ama o kullanılır mı ki vagi-hex ismi