NehirByrm evet oluyor galiba ilk başlarda güzel öğrendi sonra bi anda altına tekrar yapmaya başladı. Tuvalete gitmek istemedi ağladı az az sürekli üstünü ıslattı bez bağlayım dedim bezi istemedi falan. Geceleri çişi gelince ağlıyordu ama yapmıyordu derken baya pes edecek duruma gelmiştim. Valla ödül veriyorum ben arada ne yalan söyleyim. Çişini yaparsa minik petitolardan veriyorum. Kakanı söylersen dondurma alırız falan dediğim çok oldu iyi mi hayır değil ama iki yaş sendromu, memeye olan düşkünlüğü, bezi bırakması derken haşatım çıktı. Sevdiği bir şey varsa onla kandırın ikna olması kolay oluyor