Ya arkadaşlar ne olur yardım edin 1 hafta oluyor bebeğim kaka yapmıyor eskiden çatlak vardi 15 günde gecti ama hala yapmak istemiyor mu anlamıyorum çok çaresizim ne olur bir şey söyleyin damaklari kabarmış dişten mi yoksa dönemsel birşey mi bu anlamıyorum