Aylizzcmn Ikinci cocugu ne zaman dusundunuz ? Sizce yas araligi ne olmali? Tecrubeleriniz neler? Bir yandan diyorum ikisi bir buyusun (ivir zivirlar beraber kullansinlar bebek arabasi besik vs varken) bir yandan diyorum kizimla ilgileneyim 3-4 yasina gelsin elden avuctan ciksin
Uffsananebeslk Aylizzcmn Hicbir zaman düsünmüyorum. Yaş aralığı olmamalı mümkünse ahshhshahs Şaka bir yana bence 4 ü geçmese iyi olur tabi düsünenler icin
Feyzosumunannesi Aylizzcmn 14 aylık bebeğim Rabbım isteyene versin kızımla ilgilenmek istiyorum bu devirde çocuk büyütmek eğitimi filan inanın çok zor ama 4 5 yaşına gelince düşünürüm diye tahmin ediyorum
seninanonim Aylizzcmn İnsan artık yaş aralığını değil de bu ülkede bu ekonomide nasıl cesaret ederim diyor
Aylizzcmn uykusuzanne__ buyuduklerinde cok guzel olur bir kiz bir oglan istedigim gibi🥰lakin zor gecmistir zaman
Aylizzcmn Feyzosumunannesi Hayirlisi gönlunce olsun bende ilgileneyim diyorum sonucta yemesi icmesi konusmasi yurumesi ilgilenmek lazm iki cocuklularda elbet ilgileniyordr ama ben yanlizim ailem uzakta
Aylizzcmn uykusuzanne__ anneleriniz yakindaysa ilk zaman yardim edebilir. Ben yanlizim bazen ac kaliyorum bazen wc gidemiyorum
Feyzosumunannesi Aylizzcmn Tek başına olunca da insan bazen yetemiyormuyum diye düşünüyor 2. İle nasil olur bilmiyorum. Kuzenimin çocukları arasında 1 buçuk yaş var o kadar zorlanıyor ki büyük kız daha yeni yeni konuşmaya başladı küçük baya zorluyor büyük ile çok ilgilenemiyorum diyor onu gördükçe bende korkuyorum
anneyeofdenmez Aylizzcmn Hem öyle hem de büyük kizim şuan 6 yaşında bir çok şeyde benden bağimsiz bu da kolaylık oluyor :)
Rez Aylizzcmn bence bu anneye babaya çocuğa göre değişir, kızım 2 yaş ben 3 aylık hamileyim, planlı gebelikti. Hazır evdeyken, istiyorken, enerjim de varken yaptım, araya 5-10 yıl girdikten sonra asla yapamazdım gibime geldi, rahatlığa alışınca yani
Aylizzcmn Rez yani simdi kilo ver yeni duzene alis gez toz sonra pat birdaha hamilelik . Sukur bebegim sakin bir daha bebek dusunduruyor. 2-3 yas olmasi guzel gibi
uykusuzanne__ Aylizzcmn ailem yanımda değil maalesef ben gurbetteyim kaç senedir görmüyorum. Ailemi eşimin annesi yok ölmüş ben evlenmeden babası da köyde yaşıyor bizden uzak baya aramız ben ilk oğlumda çok çektim inşallah bu kolay geçer
Rez Aylizzcmn evet bir mesele de kilo, bölgesel yağ aldırma gerdirme işlemi yapmaya karar verdim e tekrar gebelik olursa boşa gidecek diye düşündüm , erteledim mesela hayatta planlı olmak çok güzel, ha tabi rabbim ne nasip eder o bilinmez , inşallah herkesin gönlüne göre verir, güzellik ile hoşluk ile inş