Defnem23 Doğru diyorsunuz bebeğim uysaldır buna rağmen saçlarımı yolduğum zamanlar oldu ama alıştım, 2. Çocuğa da alışırım diyorum. Hep hayalimdi kalabalık aile. Biz 4 kardeşiz hepsi benden yaşca büyük, ben onlara çok zaman ihtiyaç duyuyorum ama onlarda aynı şekilde bana açarlar dertleri varsa, arar sorarlar her ihtiyacımı görürler. Kardeş bambaşka bir şey. Ben bizim gibi olsun isterim. Şuan annem babam olmasın biz birbirimize yeteriz. Oğlumda o mana da tek kalmasın istiyorum. Göze alıyorum iyi de yetiştirirm ama işte karamsarlık çok zor. Çevrem 2. Çocuğu sma, otizm, down olan insanlar var. Etkileniyorum sanırım