Anneler geçen gün sağım yapayım dedim çok az sütüm geldi. Elimle sıktığımda geliyordu ama pompaya gelmiyordu. Sizce memeden kesmeli miyim? Kızım uyurken memeyle uyuyan bir bebek. 13. Aydan sonra mamaya başlamak anormal bir durum mu olur? Emzirmek hayatımda yaşadığım en güzel ve duygusal tecrübeydi. Emzirmeyi bırakınca duygusal olarak kızım kadar hatta belki daha fazla etkileneceğimi hissediyorum. Ama süt bu kadar azken emzirmenin bir duygusal, sosyal anlamda zararı olur mu? Bir fikriniz, tecrübeniz varsa paylaşır mısınız?