Kızımn diz kapağının altı trambolinde zıplarken çatladı 3 hafta yarım alçıda kaldı ve geçen çarşamba çıkarıldı bıgün 6. Gğn kızım elimzden tutark yürüyor güç veriyor bize tek başına yürüdüğünde ise topallıyor acaba tam olarak yürümesi ne zaman düzelir ne yapmam lazm