Temmuz5_ Busra986532 dün sağlık ocağındaki doktor krem yazdı ama birazcıkkk daha doğal yöntem ile geçerse diye almadım krem ne yazmış bakmadım🫣 bilmiyorum hata mı ettim ha bu arada kesin isilik dedi benimkine
Pnrinciymn Temmuz5_ Ellerime sürüp kızımın isilik olan bölgelerine sürdürdüm ekstra bişey yapmadım yani
Karel-01 Temmuz5_ Kesinlikle gül suyu çok öneririm oğlumda da olmuştu sirti komple isilik günde 2 defa da duş aldirsam geçmiyordu Her duştan sonra iyice kurulayıp gül suyunu sürün vücudu emsin sonra giydirin maşallah 2-3 güne geçti ve bir daha da çıkmadı
Temmuz5_ Karel-01 ay MaşaALLAH benimde bugün elime geçti bebiş uyansın yapacağım inşaALLAH 💐 çok teşekkür ederim
Temmuz5_ Busra986532 inşaALLAH gerek kalmaz gül suyunu deneyeceğim bugünden itibaren geçmezse bakacağım 💐
Esraemir34 Temmuz5_ benim oğlumun buyun bölgesinde çıkmıştı güzelce yıkayıp Sabah akşam gül suyu suruyordum ertesi gün geçmişti deneyin bence
Mrvklc97 Temmuz5_ bizimde en ufak bi sıcakta kalsın tekrarlıyor dikkat etsem de 2-3 gün sürüyor sonra sönüyor ama dikkat etmek lazım bir ay daha eylülde bu kadar sıcak olmaz artık
Temmuz5_ Mrvklc97 evet havalar çok sıcak evimde ayrıca sıcak inşaALLAH geçtikten sonra tekrar etmez bugün sanki biraz daha sönmüş gibiydi isiliklerii birde gül suyunu denicem tamamen gitsin 🤲🏻 Çok teşekkürler bu arada💐
Elif2288 Temmuz5_ son durulama suyuna herhangi bir nişasta atmak tek ve kesin çözüm ben böyle buldum çareyi doktorumuz önermişti iyi bir gül suyu sürün bi de
ZeynepAda11 Temmuz5_ Zıbın giydirin sadece bide çorap onun dışında yapılacak bişey yok banyo yaptırıyprmuşsunuz zaten
1gulceninannesi Temmuz5_ katkısız temiz içerikli gül suyu öneririm. Çok ferahlattı kızımı bir de günde 2 kere duş bi gün şampuanla bi gün şampuansız yaptırın.
Temmuz5_ 1gulceninannesi başladım bugün öyle yapmaya inşaALLAH şifa olurrr çok teşekkür ederim her birinize 💞