Bende toplardim hatırlıyorum 😂 sonra komşu bir teyze ordan burdan konuşurken bir tanıdığı çocuğun gözüne yere düşüp seken bir taşın kaçtığını ve kör olduğunu söylemişti 😂 yani bana direkt söylemedi ama benim dinlediğimden emin olduğu bir anda söyledi bende o an bıraktım taş toplamayı. Aklıma geldi 🙈 tabi siz öyle demeyin çocuğa 🙃 normal olduğunu düşünüyorum bu durumun