Merhaba kızlar 53 günlük anneyim ve yarın uzun bir yolculuğa çıkıcaz ve iki tane erkek evladım var biri 1 buçuk yaşında birisi de 53 günlük . Orda gezerken 1 buçuk yaşındaki oğlumu bebek arabasına diğerine de kanguruya koymayı düşünüyorum sizce erken mi koymalımıyım koymamalımıyım?