Arkadaşlar oğlum 18 aylık iki gün önce ateşi çıktı ve bir anda yükselerek havale geçirdi. Korkunctu 🥺 gözümün önünden gitmiyor rabbim kimseye yaşatmasın. Hastaneye gittik müşahede altında kaldık sabaha kadar şükür bisey olmadı ama düşüp düşüp yükselen bir ateşi var. Doktorlar bir bogazdan şüphelendi bir kulaktan net ateşin kaynağını bulamadılar diğer şeyleri temiz çıktı. Bu gece de sabaha kadar ateş sürekli çıkıp çıkıp indi. Suan ateş düştü fakat ishal oldu ? Acaba antibiyotik yada ateş düsürücülerin etkisi mi? Yaşayan varsa bilgi verebilir mi? Uzun oldu birazcık