Bebeğim emerken sürekli tepinip ağlıyor sonra geri memeye dönüyor saldırıyor daha çok ağlıyor kaldırınca da çıldırıyor çığlık çığlığa ağlıyor kısacası sürekli ağlıyor acaba sütüm mü az geliyor yoksa gazdan mı bir türlü anlayamıyorum tükenmiş durumdayım:(