Akptuce Hanımlar merhaba 🌸 sezaryen doğum yapalı 12 gün oldu. Son üç gündür ameliyat yerimden sarı su geliyor. Başına gelen var mı ?
Hellloooo Akptuce acile git hemen benim 15.gün iç çamaşırıma küçücük nokta şekilde gelmişti eşimler falan bişi akmıyor demişti ama acile gidince enfeksiyon olduğu dikişiminde çok az açıldığını öğrenmiştim
kaderkaya34 Akptuce ihmal etmeyin lütfen ben bundan dolayı 1 buçuk ay hastanede yattım 2 kere ameliyat oldum dikiş yerinden 1 ay içinde. Doğum yapalı 4 ay oldu 2 ay çocuğuma bakamadım hala daha tam iyileşemedim.
Hellloooo Akptuce enfeksiyonum için antibiyotik dikişim için batikonla pansuman yapıldı sabah akşam 1 hafta boyunca