Merhaba
8 aylık oğlum ile ilk defa seyahat edeceğiz . Uçuşumuz aktarmalı olacak . Daha önce bebekle uçak yolculuğu yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi , Yalnız seyahat edeceğiz yanımızda başka kimse olmayacak bebek arabası ile tek başıma rahat hareket edebilir miyim İstanbul havalimanından aktarma yapacağım için asansör olmadan (biniş kapılarına giderken asansör var mıydı hatırlamıyorum ) inip çıkmak zor olur mu , yerinde uzun süre sabit duramayan bir oğlum var büyük ihtimal 1 saat onu kucağımda sabit tutamayacağım öyle bir durumda kemeri çözüp bebeği kendime döndürmemde ya da hareket ettirmemde sakınca var mı izin verilir mi, basınçtan etkilenmemesi için ne yapabilirim gibi gibi konularda görüş öneri rica ediyorum