Tinimini Bende almak istiyorum malum kış geldi nem oranı çok önemli. Ölçümleri kaliteye göre değişiyormuş sanırım araştırma yapıyorumda burada kullananlar var mı diyede merak ettim. Özel değilse ne kadar aldınız fiyata göre e-bebek sayfasına bakayım.