Mum22 Tunti ilk dozlari 3 TE yaptırdım 7 aylık hala 2. Dozları yaptırmadım sünnet oldu simdidede dış çıkarıyor sarkti
nazli-06 Tunti bız 3 ve 5 ayda rota yaptırdık. Bexsero agır bır aşı o yuzden yanında bır aşı olsun ıstemedım ben doktorumuz 9-15 bexsero 10-13 nımenrıx seklınde planladı.
Tunti beybiliko çok zor oldu mu acaba bu kadar erken yaptırmak. Büyük oğlumu 1 yaşından sonra yaptırmıştık çünkü
beybiliko Tunti aynı anda hem rota hem de 2 tane menenjit aşısı oldu, aşı sonrasında ateş ya da ağrı olmadı, sadece menenjit yapılan yerlerde yani bacaklarında hafif şişlik oluştu, o da birkaç güne geçti, azıcık da huysuzluk yaptı
Mum22 Tunti ateş olmadı sadece huysuzluk ve vücudunda halsizlik oldu asi bizde daha çok huy degistirtiyor 🥴
nazlii1_ Oğlum 4 aylık oldu süt alerjisi var diye rota aşısını yaptırma dedi doktor, menenjit aşısı ne zaman yaptırıliyor bide 3 tane grubu mu var neye göre yapılır bilgisi olan var mı 😥
Minikbebekuraz nazli-06 ya bizim de rota aşısı öyle oldu bende daha yaptırmadım 5 buçuk aylık geç mi kaldım diye düşünüyordum yorumunuz beni rahatlattı
nazli-06 Minikbebekuraz menenjıtın dozu başlanılam aya gore degısebılıyor toplamda 4 ıle 8 doz arasında hem en az bu sekılde oluyor hemde boş aylara denk geliyor. İlk 6 ay dolu zaten.