Kızlar 11 aylık kızım var ikinciye hamileyim bugun 12. Hafta dr tahminde bulundu kız büyük ihtimal dedi değişebilir dedi ama sanmıyorum ilkinde de bilmişti. Elhamdulillah Rabbimin nasip etmesi va sağlıklı olması herseyden önemli ama bı tık olmayanı istiyor insan. Sizce de kız mı fotoğrafa bakar mısınz 🐣