emineberill Merhaba arkadaşlar bebeğinize hangi şampuan kullanıyorsunuz bebeğim 4 aylık sebamed kullanıyordum değiştirecem de kararsız kaldım
emineberill Melis1706 benim bebeğim de de konak oldu zeytinyağı sürdüm yine geçmedi unibaby göz yakmıyor demi
emineberill seboss35 normalde bebek için gül sabunu ile yıkıyordum sonra sebamede geçtim konak oldu acaba şampuan dan mı diye düşündüm ondan dolayı
Melis1706 emineberill yok hayir yakmiyor.ben zeytinyagi hic surmedim tek yikiyordum sadece saclarini geriye taradim zaten havalar sicak her gun yikiyoruz hic birsey kalmadi
seboss35 emineberill bizde de konak var hiç şampuana baglamadim ama olabilir duştan önce zeytinyağı sürün çıkınca tarayın azalıyor kaç aylık bebis
livanurvealpinannesi61 emineberill mustela ve ecowell temiz içerikli değil. Ecowell kullandım aşırı göz yakıyor hiç güzel değil. Hipp baby ve ıva natura tavsiye ederim ikisi de çok iyi.