Canım anneler kızım 10 aylık ve yaklaşık 3 haftadır kabız çatlak var poposundan doktora gittim krem falan verdi ama lifli gıdalar tüketiyor zeytinyağı hiç eksik olmuyor kayısı her öğünde var başka öneride bulanabilecek var mı ne yapabilirim ne yapmalıyım kabızlığı için 1 yaş kontrolünde çölyak testi falan yapalım dedi doktor geçmezse diye nolur bı fikir verin ne iyi gelir kabızlığa