Bebeğim 2,5 aylıkken bir grip atlattik doktor birinden bulaşmişti dedi şimdi 4,5 aylık aklım gidiyor bazen öksürünce yine mi haata olacak boğazlari ağriyacak bu ara herkeste salgın var babam ishal istifar oldu onun köyde üşütmekten olduğunu biliyorum ama bebeğime bulaşir diye aklım gidiyor iyice paranoyak oldum napicami şaşirdim