Hilalgunes oğlum 5aylıkken ve 11aylıkken binmiştik hiç korktuğum gibi olmadı. Uyku vaktine denk getirirseniz çok iyi oluyor. Benim oğlum havalandıktan sonra uykuya geçmişti ve baya da uyudu o yüzden zorlanmadım. Uyandıgında karnını doyurdum ve sevdiği oyuncaklarıyla oyaladım 3saatlik yolculuğu öyle bitirmiştik tek zorlandığım nokta alt değiştrme oldu, kabin çok dar ve zor oluyor gerçekten. O yüzden size tavsiyem uçağa binmeden altını değiştirin uçakta değiştrmemeye çalışın. Bebek arabasını da uçağın girişinde alıyorlar ve inince çıkışta yine veriyorlar oda zor olmuyor. İnşallah hafif bir bebek arabanız vardır. Bizim ki travel sistem ve ağır bi araba oldugu için birazda o zorlamıştı bizi. Onun dışında bi zorlugu olmuyor.