ilknurrrr Merhaba emziren annelerim göğüs pedi yerine ne kullanıyorsunuz? Göğüs pedini ne kadar zaman kullandınız? Normal sütyen ne zaman kullandınız dışarıda rahat edebiliyor musunuz? Tecrübelerinizi yaşadıklarınızı paylaşabilir misiniz?
benkosarim ilknurrrr birinci aydan sonra normal sütyen giymeye başladım bazıları hiç emzirme sütyeni giymiyor ağız mendili kullanabilirsiniz göğüslerinizi terbiye olunca fazla süt akmayacak
NihalAsel ilknurrrr göğüs pedi takmadan duramıyorum sağmadan da olmuyor çok şükür ki sütüm var kızımda sadece anne sütü alıyor. Kızıma bez alır gibi kendime de göğüs pedi alıyorum takmasam sütüm akıyor taksam da hiç dayanmıyor, emzirme atleti kullanıyorum bende
Nazlimu_ ilknurrrr kızım 7.5 aylıktı göğüs pedini takmayı bıraktığımda. Sürekli göğüslerimden süt geliyordu. Emzirmeyi bırakana kadarda ya emzirme sütyeni yada bralet tarzı şeyler kullandım.
ilknurrrr benkosarim havalar sıcak askılı giyiyoruz emzirme sütyeninin askıları çıkmıyor ya da straplez tarzı emzirmeye uygun sütyen yok e düğünler abiyeler elbiseler bu işi nasıl çözebiliriz anneler