Medihayldz tamam ne güzel işte, kafan rahat olsun öncelikle zaten. Bende cuma günü doktora götürdüm doktor direk bana bakıp öncelikle sen sakin ol, rahatla falan dedi. Oysa gayet de rahat olmaya çalışmıştım yanında ama yine de öyle dedi. Sen rahat ol ki bebiş de olsun