23 aylık oğlum. Sürekli yapışık geziyorduk emmek istiyordu gün boyu bayramdan sonra çok bunaldıgım biran azaltma kararı aldım günde sadece iki kez diye karar verdim öğlen uykusunda ve gece uyuturken. Bunu da tiksindirerek yapmak istemiyordum ama lafla ikna etmek imknsızdı kendimce şöyle bir çözüm buldum yara bandı yapıştırdım uf oldu annecim dedım inanmak istemeyince gösterdim hemen kabullendi sürekli darlamadı beni ve her geldiginde uf oldu demem yetiyordu illa açıp göstermedim. Öğlen ve akşam saatlerinde de deli gibi seviniyordu memeler iyileşmiş diye bağırıyordu. Bir aydır bu şekildeydi rutinimiz. Dün de tamamen kesmeyi denedim öğlen çok krizli geçti memesiz uyumak istemedi ağladı çok ben de çizgi film açıp ayağımda sallamaya çalıştım o şekilde uyudu. Gün boyu da anlattım annecim sen artık büyüdün bebek değilsin bebekler meme emer dedim konuştum sürekli gece uykusu sandıgımdan kolay geçti biraz ağladı sonra oyuncak Caillou bebeğini elime verdım bak bu da sadece uyku uyucak emmeden. Onun da memesi yok bak dedım sarıldı ona. Hikaye uydurdum babanesi annanesi dedesiyle ilgili tanıdık isimler duyunca susup dinledi biraz o şekilde mayıştı telden ninni açtım başını okşadım uyudu bir saat sürdü bunlar. Bakalım bugun nasıl geçecek