Mualp Meyve sebze emziği almak istiyorum fakat bir file olanlari var bir de silikon hangisini onerirsiniz anneler?Silikonu tam agzina alamaz ve suyunu cikartamaz diye düşünüyorum sizin fikirlerinize ihtiyacim var Anneler 😊
[silindi] Mualp silikon en güzeli ama çok kullanmıyorum genelde meyveleri ezip yediriyorum toplasan 3 kere kullanmışımdır
Kucukkalbim Mualp Wee baby silikonlu kullanıyoruz çok memnunum fileliler iyi olmuyor temizliği zor oluyor
Deletedmom812 Silikon kullanıyoruz çok yumuşak ben çok memnunum filenin bakteri barındırma riski var bence
Ebrs Deletedmom812 hangi meyveleri icine koyuyorsunuz peki, atiyorum elmanin suyunu çıkaramaz demi bende aldim silikon ama nasil kullancam bilmiyorum
Gokceninannesiiyim Deletedmom812 bebeğim 6.5 aylık bizde kullanabilirmiyiz siz ne zaman başladınız kullanmaya
Sevde123 Ebrs elma yı diş etleri ile sıkacağı için suyu çıkar minik minik doğrayın siz içine rahatlıkla yer, armut mandalina portakal şmdi tam mevsimleri hepsini verebilirsiniz tabi ayı uygunsa 🤗 bende silikon kullandım çok memnun kaldım
Rumuz Ebrs ben sebzeleri buharda haşlayıp öyle koyuyorum yumuşak meyveleri zaten kendi damağıyla çıkarıyor elmayıda öyle küçük parçalar halinde kesip koyuyorum damakları çok sert olduğundan bi şekilde eziliyor onlar silikon kullanıyorum kaşınmasınada iyi geliyor fileler bakteri barındırma oranı yüksek
Sevde123 Sevde123 ben 6. Ayından sonra verdim gaz problemi yaşamadığım için portakalı da vermiştim ama gazlı bebekse 8 ay a kadar verilmesi önerilmiyor
Ebrs Rumuz bizimki daha o kadar sert şeyleri ezemiyor küçük 😊 insallah 1 aya kadar onuda yapariz. Yarin dediginizide mutlaka deneyecegim çok teşekkür ederim
AyseAlyamm Mualp ben ilk silikon aldım canım yiyemedi daha sonra file aldım onunla çok rahat armut üzüm havuç şeftali yedi
Deletedmom_15 Mualp silikon daha kullanışlı. Ben alırken fileyi eme eme ağzıyla ya da dişiyle yırtabilir dediler ve fileyi her seferinde temizlemek daha zor kumaş gibi olduğu İçin içine meyvelerin rengi falan girebiliyor. Silikon çok daha kolay temizleniyor