Elifelifelif pinark- kaç aylık bebek için kaç damla kullanıyorsunuz ? Eczacı kilo başına bir damla dedi ama damlalığı pek güzel değil damla olarak akıtmıyor
Atisinannesi23 Linsmea Znpmd Gezenruh Adenkom NatashaRomanoff mervealtylr limoncicegimFO kumraldenizkizi Genellikle bestiron önerildi teşekkür ederim bende bestiron kullanacağım☺️ Dr Osman gönülal ın videosunda ocean gördüm ama genellikle kullanan annelerden tavsiye almak daha doğru geliyor bana 💕
Meltemkerem3455 Yenidoğan bebek için hangisi uygun internetten bakıyorum coğusunda 4-11 yaş yazıyor bulamadım. Hem içeriği temiz hemde yenidogana uygun hangi marka iyi olur.
nazlii1_ Meltemkerem3455 bana eczane yazılması gerektiği için öyle yaziyo yaşa takılmayın vs dedi bizde 4 aylığız 1 haftadır kullanıyorum ocean
Kamilaliyev99_ Ya bana hem" ferrum “hem de” d vitamin "önerdi hoca . Acaba içinizde kullanan varmı ikisinide
NatashaRomanoff Hll40 ilk 4. Ayında kullanmaya başladık 5 damlayla. 5. Aya girdiğimizde 10 damlaya çıkardı doktorumuz.
Selimshyls Atisinannesi23 peki demir damlasını nasıl veriyorsunuz benimki ağızdan almıyor direk , ne ile karıştırıp verebilirim pekmez dedi doktor onu da yemiyor
Jsjshsh Selimshyls Demir damlası genellikle tek verilir yoksa emilimi azalıyor ve aç karnına ocean üzüm pekmezli zaten onu denediniz mi tadı da güzel