Selam canım anneler, kızım 3 aydan beri sadece formül mama içiyor, 6. Ayda ek gıdaya geçtik onunla ilgili herhangi bir sorun yaşamıyoruz. Günde 3 öğün ek gıda yiyor ama bu birkaç gündür asla formül mama içmek istemiyor. Uyuduktan sonra binbir zorlukla içirmeye çalışıyoruz. Sma kullanıyorduk onu mu sevmiyo acaba diye hipp aldık onu da içmiyor. Yaz günü malum çok su da içmiyor bebekler, formül mama su ihtiyacını da karşılıyor diyorlar ama şuan günlük 90 mil bile içmiyor