Newmomss her çıtırtıya uyanan bir bebek onunla birlikte uyanan bir anne, anneyle birlikte uyanan bir baba…sonra baba uykusuz ve mutsuz işe, anne uykusuz ve sinirli evde, gece uyuyamadığı için gündüz fosur fosur uyuyan bir bebe ve mahvolmuş üç uyku düzeni. böyle daha mı iyi sizce? Yoksa yatağında mışıl mışıl uyuyan bir bebe ve huzurlu anne baba, gün boyu uyku saatlerine uyduğu için mutlu bir anne ve bebek mi? Ailedeki herkes birbirini tetikler. Uykusuz bebe anneyi anne de babayı… Zaten bebişler güvenli hissetmediği ortamda deliksiz uyumazlar. Rahat ve mutlular demek ki odalarında uyuyabiliyorlar. İlk günler sık uyanırlar, anne de her uyandığında yanına gidebilirse bir süre sonra güvenli alan olarak algılıyorlar odalarını ve deliksiz uyuyorlar. Eğer bebe reddetmiyorsa niye ayırmasınlar ki.