Kızlar inanılmaz uykusuz kalıyorum gündüzleri ev temizlik yemek derken saat nasıl geçiyor anlayamiyorum gün bana kalmıyor .ve çok yoruluyorum oğlum yemiyor icmiyor çok daraldım ve yoruldum . Doğduğundan beri öyle meme yer istahsiz bir bebek şimdide ben vicdan azabı çekiyorum ben bakamıyorum edemiyorum diye düşünüp çok üzülüyorum .Geceleri 5 kere kalkar neredeyse sürekli böyle tam düzeliyor tekrar başlıyor.Bir kaç kere uyku sersemi kendimi bağırırken buldum .Eşim hatta uyardı haklıda . Sabahları da erken kalkıyor oğlum bende tehlikesiz ne varsa beşiği koyuyorum oyalaniyor o sırada diyorum ne kadar uyusam kaârdir çünkü cok uykusuz kalıyorum. Daha sonra pişman oluyorum.Dogru düzgün ilgi gösteremiyorum uykusuzluktan . Örn.gunduz yatayım diyorum oğlum yatarken hiç abartmıyorum yarım saate kalkıyor ben de uyuyorum ses çıkarmadığı için duymuyorum ağlaması yok öyle şükür yanıma gelip uyandırıyor tabiki odada tehlikeli şeyler yok her zaman oyuncaklar yerdedir .Bazen aç olduğunu anlamıyorum çünkü hiçbir şekilde yemiyor ocean balık yağı şurubu bide nutrigen aldım iştah icin umarım işe yarar .Uyku ilacı diyorlar Baybay hep duydum ama vermek istemedim kötüdür diye ama belkide verseydim oğlum için daha iyi olurdu bilmiyorum anneler napcam hiç bilmiyorum