0000Bahar annaco hiç kullanmadım bende düşünüyorum şurada bekliyim çok acılı mı acaba etkisini gördünüz mü siz
Melike-emirasaf annaco ben hiç makina kullanmadım hep ağda ağda gittim ama artık lazer epilasyon aleti almak istiyorum makinayı bir kere denedim çok acıtıyor bir de lazerle denemek istiyorum
annaco 0000Bahar özel bölge hariç yıllardır kullanıyorum ben alışkanlık olabilir ama acıtmıyor. Ağda her zaman yapılmıyor sıcakta falan o yüzden makine çok kolay kullanımı.
0000Bahar annaco evet yapış yapış zorluyor insanı bende düşünüyordum ama pek anlamıyorum böyle hangsi iyi kötü vs bakalım neler çıkacak 😊